دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
رپورتاژ آگهی/
برای آشنایی با پلتفرم‌های مهم بازار‌های مالی دنیا در ادامه با ما همراه باشید.

        نگاهی به آینده پلتفرم های مالی جهانی                                                                                                        

بازارهای مالی بین المللی همچون فارکس محل مناسبی برای دادوستد و کسب سود از معاملات خرید و فروش هستند. برای پیدا کردن فرصت های معاملاتی مناسب در این بازارها، معامله گران از چارت‌های قیمتی برای پیش بینی قیمت در آینده استفاده کنند. این چارت ها در بستری از پلتفرم های مالی قابل بررسی هستند. پلتفرم هایی مثل متاتریدر و تریدینگ ویو.

این پلتفرم ها مخصوصا تریدینگ ویو به سرعت در حال پیشرفت هستند به طوری که ممکن است در آینده تمامی معامله گران در جهان از این پلتفرم که هم اکنون نیز کاربران زیادی دارد، استفاده کنند.

تریدینگ ویو و کاربرد آن در بازارهای مالی

تریدینگ ویو (TradingView) یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در دنیاست که امکان تجزیه و تحلیل و بررسی چارت های قیمتی بسیاری از دارایی های مالی در آن وجود دارد. تریدرها در سرتاسر جهان برای تحلیل تکنیکال در بازار فارکس، بورس، اوراق قرضه، ارزهای دیجیتال، طلا، نفت، شاخص ها و ... از تریدینگ ویو استفاده می کنند.

تریدینگ ویو قابلیت های بسیاری در اختیار معامله گران بازارهای مالی قرار می دهد و همین موضوع حاکی از اهمیت مساله آموزش تریدینگ ویو است. سرمایه گذاران می توانند با یادگیری تریدینگ ویو از امکانات بیشمار این پلتفرم برای انجام معاملات خود استفاده کنند. از مهمترین مواردی که با آموزش پلتفرم تریدینگ ویو می توانید به آنها دسترسی داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نحوه کار با اندیکاتورها و اسیلاتورها
  • نحوه تنظیم هشدار و آلارم برای انجام معاملات
  • ساخت انواع مختلف دیده بان برای رصد بازار
  • نحوه استفاده از مفاهیم اصلی تحلیل تکنیکال در تریدینگ ویو
  • و ...

متاتریدر و کاربرد آن در فارکس

نگاهی به آینده پلتفرم های مالی جهانی  

متاتریدر نرم افزار اختصاصی بازار جهانی فارکس است. در فارکس که بزرگترین بازار مالی جهان به شمار می رود، ارز رایج کشورها به صورت جفتی با یکدیگر مبادله می شوند. نوسانات قیمت این جفت ارزها و وجود ابزاری به نام لوریج یا ضریب اهرمی، باعث پتانسیل بالای کسب سود در این بازار شده‌اند. هر چند بازار غیرمتمرکز فارکس محلی برای کسب سود تریدرهای حرفه ای است اما بدون یادگیری نحوه انجام معاملات در فارکس نمی توان در این بازار به موفقیت رسید.

خوشبختانه همه می توانند در زمینه فارکس و نحوه کار در آن از آموزش رایگان فارکس که در سایت ها و منابع معتبر موجود است، استفاده کنند. با استفاده از آموزش های رایگان در حوزه بازار فارکس می‌توان با مفاهیم اصلی و اصطلاحات این بازار همچون اسپرد، لات، پیپ، بالانس حساب و ... آشنا شد. علاوه بر این، راهنمای استفاده از اندیکاتورها در فارکس را می توان از همین منابع رایگان فارکس به دست آورد. متاتریدر، پلتفرم اصلی معاملات در فارکس است که هم اکنون بسیاری از معامله گران فارکس برای تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت از اندیکاتورها و سایر ابزارهای آن استفاده می کنند.

نحوه استفاده از متاتریدر

استفاده از متاتریدر در نگاه نخست مشکل به نظر میرسد و کسانی که برای اولین بار با این نرم افزار رو به رو می شوند، به این علت که با گزینه های این نرم افزار و نحوه استفاده از ابزارها و اندیکاتورها آشنا نیستند، نمی توانند از متاتریدر استفاده کنند اما در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی نیست چون شما می توانید با استفاده از آموزش متاتریدر با تمام قابلیت های تحلیلی آن آشنا شوید. با استفاده از آموزش رایگان متاتریدر در وهله اول می توانید نحوه سفارش گذاری در فارکس و انجام معاملات در آن را یاد بگیرید. در مراحل بعدی با نحوه شخصی سازی متاتریدر و استفاده از اندیکاتورها آشنا می شوید. به طور کلی آموزش جامع متاتریدر تمام نکات ریز و درشت این نرم افزار را مخصوصا برای انجام تحلیل تکنیکال به معامله گران آموزش می دهد.

کاربرد متاتریدر در فارکس

همان طور که گفتیم در فارکس می توانید جفت ارزها را معامله کنید مثلا پوند به دلار که در فارکس با نماد GBP/USD نمایش داده می شود. علاوه بر این بروکرهای فارکس (کارگزاری ها) این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم کرده اند که در معاملات طلا، نقره، نفت، سهام آمریکایی و اروپایی، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال و ... شرکت کنند. بنابراین از طریق متاتریدر می توان به چارت تمام این دارایی‌های مالی دسترسی پیدا کرد.

با این حساب کاربرد متاتریدر در فارکس را می توان به دو بخش اجرای معاملات و تحلیل تکنیکال تقسیم بندی کرد. البته بعضی بروکرها اخبار اقتصادی مربوط به ارزهای مهم را نیز در بستر نرم افزار متاتریدر در اختیار شما می‌گذارند.

کاربرد تریدینگ ویو در فارکس و پیش بینی آن در آینده

همان طور که گفتیم با استفاده از متاتریدر می توان هم در لحظه به خرید و فروش پرداخت و هم از قابلیت تحلیلی آن استفاده کرد.

کاربرد تریدینگ ویو در فارکس بیشتر به قابلیت تحلیلی آن برمی گردد و در حال حاضر امکان انجام معاملات در آن وجود ندارد. با این حال تریدینگ ویو نخستین قدم های خود در این راه را برداشته و بعضی بروکرها و صرافی ها به این پلتفرم متصل شده اند. در نتیجه این امکان برای معامله گران این بروکرها به وجود آمده تا به جای استفاده از متاتریدر برای اُردر گذاری، مستقیما از طریق سایت تریدینگ ویو این کار را انجام دهند.

تعداد این بروکرها در حال حاضر بسیار کم است ولی این احتمال وجود دارد که همکاری بین بروکرها و صرافی ها در جهان با پلتفرم تریدینگ ویو بیشتر شده و امکان انجام معاملات در لحظه برای همگان از طریق همین پلتفرم فراهم شود.

مقایسه متاتریدر و تریدینگ ویو و پیش بینی میزان پیشرفت آنها در آینده

نرم افزار متاتریدر هم اکنون در نسخه های 4 و 5 موجود است و با این که نسخه متاتریدر 5 نسبت به متاتریدر4 جدیدتر است همچنان کاربران ترجیح می دهند از متاتریدر نسخه 4 استفاده کنند. با این حال متاتریدر در طول زمان تغییرات چندانی نکرده است و از نظر میزان ابزارها و اندیکاتورها به پای پلتفرم تریدینگ ویو نمی رسد.

تریدینگ ویو علاوه بر ارائه امکانات بیشمار برای تحلیل تکنیکال، یک شبکه اجتماعی از کاربران خود ایجاد کرده است که قابلیت هایی همچون بارگذاری تحلیل و پیش بینی قیمت توسط این کاربران، قرار دادن ویدئوهای آموزشی و امکان چت کردن با سایر کاربران درباره بازارهای مالی وجود دارد.

این شبکه در حال گسترش است و روزانه افراد بیشتری به آن اضافه می شوند. علاوه بر این، امکان استفاده از اکثر قابلیت های این سایت به صورت رایگان به گسترش سریع آن در جهان کمک خواهد کرد. گسترشی که احتمال آن می رود در نهایت به متصل شدن پلتفرم تریدینگ ویو به بروکرها و صرافی ها در سراسر جهان ختم شود.

منبع: آموزش بورس

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: